Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Omdat het beheer een frisse start wilde maken met Gp is er een nieuwe link.
Dit is de nieuwe versie van GP waar we jullie graag uitnodigen.
We hopen dat jullie de nieuwe Gp net als ons een veel betere versie van het oude vinden.

www.grandprixx.tk < Het Nieuwe GP

 

 gp tot leven?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Joey

Joey


Punten : 33650

Profiel
Geslacht: man
Leeftijd: 16
Partner: I gues i like some one, but i dont know if she like's me.

gp tot leven? Empty
BerichtOnderwerp: gp tot leven?   gp tot leven? Icon_minitimedo aug 18 2011, 07:17

Ik heb gehoord dat jullie niet meer op de site konden komen. Wat ik raar vind maarja, dat doet er niet toe.
Maar nu jullie terug komen komt GP dan weer tot leven? I hope so !


xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantal
Admin
Chantal


Punten : 34984

Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Partner:

gp tot leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: gp tot leven?   gp tot leven? Icon_minitimedo aug 18 2011, 10:21

Als ik hier probeerde te komen kwam ik steeds op een andere site gebracht wat heel irritant was. Als jullie mij gwn een mailtje hadden gestuurd dat had ik het kunnen uitleggen. email adres staat tenslotte niet voor niets op mijn profiel. Ik wil gp graag weer tot leven wekken maar heb er geen zin in als iedereen toch weg is gegaan.


En dan neem ik een kijkje op de rpg die jij samen met ashley en maya hebt gemaakt zie ik dat jullie letterlijk der regels van gp hebben gekopieerd echt letterlijk. En ook mogen eens de nieuwe berichten icoontjes. Nu ben ik helemaal een beetje teleurgesteld.


en kijk niet raar op heb mijn account naam veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joey

Joey


Punten : 33650

Profiel
Geslacht: man
Leeftijd: 16
Partner: I gues i like some one, but i dont know if she like's me.

gp tot leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: gp tot leven?   gp tot leven? Icon_minitimedo aug 18 2011, 22:15

ik weet het ben er ook niet mee eens. Het is precies gekopieerd.
Het is zo na- aap. maja. luisteren is soms moeilijk. Anyway, ik blijf ook gewoon op gp en co
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantal
Admin
Chantal


Punten : 34984

Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Partner:

gp tot leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: gp tot leven?   gp tot leven? Icon_minitimedo aug 18 2011, 22:18

Voel je er iets voor om een mod hier te worden om mij te helpen want darco is echt verdwenen en ryan kan niet veel meer ivm school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joey

Joey


Punten : 33650

Profiel
Geslacht: man
Leeftijd: 16
Partner: I gues i like some one, but i dont know if she like's me.

gp tot leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: gp tot leven?   gp tot leven? Icon_minitimevr aug 19 2011, 20:50

Dat lijkt me wel tof, alleen moet ik dan wel een speedcursus hebben haha xD.

Hoe ik bijv. plaatjes moet veranderen ofzo (a)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantal
Admin
Chantal


Punten : 34984

Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Partner:

gp tot leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: gp tot leven?   gp tot leven? Icon_minitimevr aug 19 2011, 23:53

Ik zal wel even mijn msn naar je sturen kan ik via daar alles uitleggen en kunnen we via daar ook bespreken wat er moet gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gp tot leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: gp tot leven?   gp tot leven? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gp tot leven?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Vragen-
Ga naar: